luni, 2 august 2010

de la Pitesti la Ploiesti ..ce gasesti?


Weekend-ul asta am zis sa fac o excursie de vara in alta parte decat marea neagra , care a devenit o manea in randurile romanilor , mai ales ca nu imi place mirosul de peste mort si nici nu imi permit o cazare la hotel de 3* cu 300 de RON/noapte. Am plecat vineri la ora 3 spre Pitesti unde urma sa fiu cazat la niste prieteni din Trivale.A doua zi a urmat drumetia spre lacul Balea. Vremea a tinut cu noi si ne-a oferit un soare calduros ,niciun strop de ploaie si un cer senin pentru a ne bucura de frumusetile Fagarasului. Soseaua este in stare buna , cu mici exceptii pe anumite portiuni. In drumul nostru am vizitat Curtea de Arges, barajul Vidraru , celebrul tunel de pe Transfagarsanu si implicit lacul Balea de unde am putut poza varful Moldoveanu. Ma asteptam ca turistii straini sa fie la mare ,sa priveasca toapele care isi ascund nucile in prosop in mirosul de hamsii prajite si seara in cluburi langa gelatii care isi arata muschii facuti la salile de fitness, dar nu era deloc asa , aveam impresia ca se vorbeste germana la Balea. Vad ca in alte tari se pune accentul pe frumusete si mai putin pe grandomanie. Dar sa lasam vorba si sa vedem si cateva poze.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu